گاوصندوق هوشمند چیست

گاوصندوق هوشمند آیکو

شاید برای شما و یا آشنایان شما هم پیش آمده باشد که سارقان محل کار یا زندگی شما را مورد سرقت قرار داده باشند. امنیت خانه های امروزی به موارد زیادی بستگی دارد یکی از این موارد استفاده از یک گاوصندوق مناسب با وزن مناسب یا قابلیت فیکس شدن به زمین می باشد که احتمال حمل گاوصندوق توسط سارقان را کمتر نماید. علاوه بر این گاوصندوق هوشمند باید دارای بدنه محکم قفل قابل اطمینان و هم چنین طراحی بروزی باشد.

اما نسل جدیدی از گاوصندوق هوشمند  امروزه علاوه بر موارد بالا از امکانات جدید تری نیز بهره می برند، مانند سیستم آلارم با صدای پر قدرت که در صورت فعال نمودن سیستم آلارم توسط مالک صندوق فقط کافی است که به گاوصندوق شوک یا ضربه ای وارد شود بلافاصله آژیر شروع به پخش صدای بلندی می نماید و تنها مالک صندوق یا شخصی که به کلید گاوصندوق دسترسی داشته باشد می تواند آن را غیر فعال نماید.

علاوه بر این قفل گاوصندوق هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و این امکان را به شما می دهد که در صورت باز شدن درب صندوق یا ورود رمز اشتباه یا فعال شدن آلارم از وضعیت به وجود آمده بر روی گوشی تلفن همراه خود مطلع شوید.

همچنین درمواردی که به عنوان مثال در دفتر کار نیستید و منشی نیازمند مهری می باشد که درون گاوصندوق قرار دارد و شما تمایلی به دادن رمز اصلی صندوق به  منشی خود ندارید می توانید از طریق گوشی تلفن همراه خود فرمان بازگشایی را برای صندوق ارسال نمایید و شخصی که کنار صندوق قرار دارد میتوانید درب صندوق را باز نماید.

admin
ارسال دیدگاه